First Class Fitness heeft een splinternieuwe gym aan de Schieweg te Delft. Nu ook voor groepslessen. Claim de gratis proefles.

+31 (0)6 45 40 24 70

Schieweg 1A, 2627 AN Delft

FOLLOW US ON INSTAGRAM
Top
 
first class fitness

Afvallen

wat wij doen

Afvallen met voedingscoaching

In onze programma’s is de aandacht voor voeding geen bijzaak. Integendeel. De meeste van onze nieuwe klanten koesteren de wens om af te vallen. Echter 30% van die wens kan worden vervuld door intensief en regelmatig te bewegen. De andere 70% bereik je door je eetpatroon tegen het licht te houden. Bewegen, voeding en mindset zijn overigens onlosmakelijke onderdelen voor een gezonde lichaam en geest.
Onze afvalcoaching is gebaseerd op duurzaamheid. Dus op gedrag en gewoontes die je kan volhouden. Dus geen beperking van koolhydraten, geen afslankthee of pillen, crashdiëten of andere methodes waarvan we weten dat ze mogelijk tijdelijk helpen, maar ongezond zijn.

 

first class fitness

De energiebalans

De energiebalans betekent dat als je op gewicht bent en blijft je evenveel energie binnenkrijgt met eten en dranken dan als dat je uitgeeft met onder andere bewegen, sporten en onderhoud van je lichaamscellen. De energiebalans is altijd dominant. Dit betekent dat als je wilt afvallen er minder energie (eten) in moet gaan dan dat er in komt. Er zijn wel omstandigheden die de energiebalans beïnvloeden zoals medicijngebruik of een schildklier die niet goed functioneert. De omstandigheden zijn echter nimmer dominant.

De Schijf van Vijf

Veel groente en fruit/ Vooral volkoren, zoals volkorenbrood, volkoren pasta en couscous en zilvervliesrijst. Minder vlees en meer plantaardig. Varieer met vis, peulvruchten, noten, eieren en vegetarische producten. Genoeg magere en halfvolle zuivel, zoals melk, yoghurt en kaas. Een handje ongezouten noten. Zachte of vloeibare smeer- en bereidingsvetten, zoals olie, halvarine en vloeibaar bak- en braadvet. Voldoende vocht, zoals kraanwater, thee en koffie

onze filosofie

Resultaten behalen met evidence based methodes

Trainen. Voor een gezond lichaam en fitte geest.

Gezonde voeding. Gevarieerd eten met de Schijf van Vijf

Leefstijl. Goede nachtrust. Beperk alcohol en cafeïne. Voldoende bewegen. Regelmatig ontspannen

Sorry, no posts matched your criteria.

Ja! Stuur mij alle (start-)informatie